Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op.

Wat zijn de betalingsmethodes ?

Op de shoppingmagazijn.nl bieden wij een breed scala aan betalingsopties aan. Naast het handmatig overmaken van jouw betaling op onze bankrekening bieden wij de meest veilige betalingsmethoden aan:

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard Mastercard / Visa
  • SOFORT Banking
  • Bancontact / Mister
Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan shoppingmagazijn.nl te betalen?

Ja, de betalingen aan shoppingmagazijn worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van hele grote andere webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door shoppingmagazijn.nl verwerkt worden en geldt de gewone levertijd. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.com/nl/.

Kan ik ook zelf handmatig mijn betaling overschrijven via mijn bank?

Het is ook mogelijk om een handmatige overschrijving te doen. Wanneer de betaling is ontvangen zullen wij de order direct in behandeling nemen en versturen. Je kunt het bedrag van je bestelling overmaken naar het volgende rekeningnummer:

IBAN: NL08 KNAB 0737 0628 94
BIC: KNABNL2H
T.N.V.: BosB.nl

Bij betaling altijd het ordernummer + jouw naam vermelden voor een snelle afhandeling.

Naar verwachting zal de betaling binnen 1-2 werkdagen binnen zijn.

Verzenden jullie internationaal?

Momenteel alleen naar Belgie, verzending duurt 2-5 werkdagen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?

Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Alle bestellingen die voor 12.00 geplaatst en betaald zijn, versturen wij nog dezelfde dag. Tel hierbij de levertijd van het postorder bedrijf op, en je bestelling komt maximaal na één of twee dagen aan. Voor meer informatie over leveringstijden, klik hier.

Ik wil een bestelling snel ontvangen, wat moet ik dan doen?

Bij betaling met bijvoorbeeld iDEAL, MastCard en Visa kan je bestelling in ieder geval binnen één werkdag gegarandeerd verzonden worden.

Kan ik mijn bestelling naar twee adressen verzenden?

Nee, wij kunnen niet 1 bestelling aan twee adressen leveren. Wij raden jou aan om aparte bestellingen te plaatsen voor twee aparte afleveradressen.

Hoe kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Als je een product wilt ruilen of retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via de herroepingsrecht pagina. Vermeld uw bestelnummer en de reden van ruilen of retourneren en ons team zal u met goede zorgen zo snel mogelijk verder helpen.

Kan ik mijn aankoop ten alle tijden ruilen of retourneren?

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, mag je de gekochte items binnen 14 dagen na leveringsdatum ruilen of retourneren. Na deze periode wordt de aankoop beschouwd definitief. Klik hier voor de ruil en retourneer voorwaarden.

Hoelang duurt het totdat mijn geld word teruggestort?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour.

Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?

Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan.

– Jouw provider ziet onze automatische mailings mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox

– Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via het contact fomulier.